Welkom

Welkom op deze blog van Zussenknutsel.

Wij zijn Charlotte en Lieke.
Lieke is 12 en Charlotte is 14 jaar oud.
Wij vinden het ontzettend leuk om creatief bezig te zijn, o.a. scrappen en stempelen.
Onze creaties zullen we je op deze blog laten zien.

Pak wat te drinken en kijk lekker rond, we zouden het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Veel plezier,

Liefs, Charlotte en Lieke

maandag 30 april 2012

Trots!!!!!!

Hoihoi dames!
Ik ben een aantal dagen  lekker aan het freubelen geweest aan deze kaart ennuh.... ik heb mezelf echt overtroffen,
Ik ben zelf heel trots op mijn kaart.
Het is een easel-kaart geworden.


De hele kaart ^

De binnenkant ^

De binnenkant ^

De voorkant ^

De voorkant ^

De voorkant ^



Materialenlijst:

3 vellen kraftachtig papier
Al het designpapier is van Papermania en is o.a. te koop bij Just a note
De bloemen gekocht op de beurs
Alle creatables zijn van Marianne Design
Double dies van Hobbyvoordeel
2 embossingfolders
Meeldraadjes van Rayher
en een randstans.


Eerlijk zeggen wat jullie ervan vinden hoor.

-xx- Charlotte




25 opmerkingen:

Kizzy zei

Ik vind het een pracht van een kaartje, je hebt jezelf echt overtroffen, super leuk!!
Liefs Kizzy

Noriko zei

Deze vind ik super!!!
Lekker bewerkt met veel mooie details.

Lieve groetjes Noriko
norikoskaarten.blogspot.com

Mieke zei

Hij is inderdaad fantastisch mooi!

Jolanda zei

je kunt zeker trots zijn op zo''n prachtige kaart

Ellen zei

Jij mag zeker trots zijn...hij is echt prachtig geworden. Leuk dat je zo enthousiast bent over je kaartje.

Liefs, Ellen

Wilma zei

Hallo Charlotte,
Op dit PRACHTIGE kaartje mag je met recht TROTS zijn, want het is SCHITTEREND ☺☺☺
Liefs Wilma

Frouwke zei

Prachtig gedaan!

Unknown zei

Lieve Charlotte,

Dit is wat ik bedoel, helemaal super.
Dat heb je prachtig gedaan.

Lieve groetjes
marjon

Aartje zei

Hallo Charlotte, nou dit is iderdaad iets om trots op te zijn. Erg mooi geworden zeg. En ook je foto's zijn goed gelukt.
Groeten, Aartje

Unknown zei

Wow Charlotte, wat een professionele kaart zeg! Erg mooi en wat een schitterende kleurcombinatie! GEweldig gedaan meid! Groetjes Frea

Lia zei

Wauw, dit is echt geweldig mooi,
groetjes Lia

corryskaart zei

eerlijk zeggen?
wat een prachtige kaart!! erg mooi papier en ook alle mooie dingen die erop zitten,in een woord GEWELDIG!!
groetjes van corry

Marianne zei

Mooi gedaan meiden.
liefs, Marianne

angeleef zei

Wauw Charlotte! Je hebt jezelf inderdaad overtroffen, hoor! Je kaarten begin er steeds mooier en mooier uit te zien. En dit is echt een plaatje! Heel knap gemaakt, zeker zo met die blaadjeskrans die er uit komt! (Dacht ik toch eventjes van ver gezien dat het sterretjes waren. Dom! Al goed dat ik hem eventjes heb vergroot :-) )
Groetjes
**Evi**

leonenkarin.blogspot.com zei

Hoi Charlotte,

Hier mag je zeker trots op zijn hoor! Je hebt er een erg mooie kaart van gemaakt. Mooie kleuren en lekker gevuld ;D

Groetjes, Karin

jolanda zei

Heel erg mooi!
Knap gedaan.

Babette zei

Wow daar mag je idd trots op zijn, hij is schitterend.
Groetjes Babette

De Unieke Kaart zei

Je mag met recht trots zijn op je kaart! Supermooi gedaan! Ook de kleuren passen goed bij elkaar. Een kaart waar je vrolijk van wordt als je er naar kijkt!
Liefs Renate

Lenie Hempen zei

Hoi Charlotte
Trots op deze kaart,als ik Jou was zou ik naast mijn schoenen lopen.
Ik heb hem vergroot bekeken,Meid wat is hij prachtig mooi.
Echt schitterend.
En super mooi van kleur.
Echt een topperrrrrrrrrr.

Gr Leny Hempen

Astrid zei

Hoi Charlotte

Op deze kaart mag je zeker trots zijn, wauw wat een mooie kaart.
En mooie kleuren het past allemaal perfect bij elkaar

groetjes, Astrid

Grietje Jansen zei

Nou met recht mag je trots zijn, hij is prachtig!!

Grietje

Lenie zei

Wat een prachtige kaart, erg mooi geworden.
Groeten Lenie

Nelleke zei

Wat is dit knap gemaakt, super zeg!
Groet, Nelleke

Wil zei

Hier mogen jullie zeker trots op zijn zeg! Wat mooi! En die kleuren passen zo goed bij elkaar. Schitterend!

groetjes, Wil

Gea zei

wauw, wat een mooierd! Daar kan je zeker trots op zijn ja!
Groetjes Gea