Welkom

Welkom op deze blog van Zussenknutsel.

Wij zijn Charlotte en Lieke.
Lieke is 12 en Charlotte is 14 jaar oud.
Wij vinden het ontzettend leuk om creatief bezig te zijn, o.a. scrappen en stempelen.
Onze creaties zullen we je op deze blog laten zien.

Pak wat te drinken en kijk lekker rond, we zouden het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Veel plezier,

Liefs, Charlotte en Lieke

zondag 29 april 2012

Knopendoosje voor Mama

Hoihoi,
Vandaag laat ik een knopendoosje zien dat ik afgelopen week nog voor mama heb gemaakt. Omdat ik de week voor haar verjaardag ziek was, kon ik dit niet meer op tijd maken voor haar verjaardag maken dus dat heb ik afgelopen week gedaan, ze was er superblij mee.
Ik heb er een knopendoosje van gemaakt omdat mama naaien heel erg leuk vindt.


De voorkant ^


De bovenkant ^

Zo zien de zijkanten eruit ^

De bovenkant binnenin ^

De binnenkant de vakjes ^
( natuurlijk heb ik er alvast wat kleine knoopjes ingedaan, hihi )

Voor dit leuke knopendoosje heb ik het volgende gebruikt:

2-vaks theedoosje Xenos
Designpapier uit "songbook"van Marianne Design
Takjestansjes uit de stansjesruil van ons en Ellen
Bloemetje gekocht op de beurs
Bedeltje brons "made with love" van Artasja
Perlenpen "bronze" van Viva decor
Garenklosjesmal van Joy! crafts.
Muzieknoten stempeltje ( gebruikt op de garenklosjes ) van Creamotion
2 Kajinkers ( het roze en witte bloemetje binnenin ) deze zijn o.a. te koop bij Hobby & kaart
Kleine knoopjes van Boekenvoordeel.

Laat een eerlijke reactie achter als je tijd hebt, want ik vind het altijd erg leuk om te lezen ( ook als het tips of kritiekpuntjes zijn, dan leer ik wat :D )

-xx- Charlotte

9 opmerkingen:

Ellen zei

Hartstikke leuk gedaan Charlotte. Het ziet er echt vrolijk uit. Leuk dat ik de takjes terug zie. Ik kijk ook uit naar de ingekleurde magnoliaatjes die ik je heb gestuurd. Heb je nu lekker vakantie?

Liefs, Ellen

Noriko zei

Wat is deze knopendoos leuk geworden.
Heel mooi met dit papier!

Lieve groetjes Noriko
norikoskaarten.blogspot.com

Lenie Hempen zei

Wat een leuke knopendoos is dat geworden Dames.
Echt geweldig.
Dat Jullie Moeder er blij mee is kan ik me voorstellen.
Heb verder een fijne zondag.

Gr Leny Hempen

corryskaart zei

hoi charlotte
wat een gave doos voor jullie moeder. hier zal ze zeker heel blij mee zijn om allerlei mooie knopen in te doen!
groetjes van corry

Plony zei

Oooo wat leuk dat je dit voor je moeder hebt gemaakt. Mooier kunnen de knopen niet worden opgeborgen hoor. Super!
Liefs Plony.

Marianne zei

Heel leuk gedaan meiden, ziet er prima uit.
liefs, Marianne

Babette zei

Wat een prachtig doosje heb je gemaakt voor je moeder. Daar zal ze vast graag haar knopen in opbergen.
Groetjes Babette

Frouwke zei

heel mooi gemaakt!

Gea zei

wat een lief kadootje!
En prachtig gemaakt, je kan zien dat er veel liefde (en knopen, haha) in zit
Groetjes Gea