Welkom

Welkom op deze blog van Zussenknutsel.

Wij zijn Charlotte en Lieke.
Lieke is 12 en Charlotte is 14 jaar oud.
Wij vinden het ontzettend leuk om creatief bezig te zijn, o.a. scrappen en stempelen.
Onze creaties zullen we je op deze blog laten zien.

Pak wat te drinken en kijk lekker rond, we zouden het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Veel plezier,

Liefs, Charlotte en Lieke

zondag 8 april 2012

Nieuw filmpje

Hallo Blogdinnen,
Hier het nieuwe filmpje over onze hobbykamer.


Groetjes Charlotte 

10 opmerkingen:

Lenie Hempen zei

Hoi lieve Charlotte & Lieke
Wat een heerlijke hobby kamer hebben Jullie.
Daar kunnen Jullie heerlijk knutselen.
Heb fijne paasdagen.

Gr Leny Hempen

angeleef zei

Leuke kamer zeg! Daar zullen nog wel heel veel mooie creaties uit verder komen. En wat een stapel stempelafdrukjes! Volgens mij hoeven jullie je verdere leven zelf geen enkele stempel meer af te drukken :)
Groetjes
**Evi**

Noriko zei

Wat een lekkere kamer zeg.
Daar kunnen jullie vast wat uurtjes in door brengen.

Lieve groetjes Noriko
norikoskaarten.blogspot.com

Marijke zei

Zooo dames wat hebben jullie een grote hobbykamer en veel mooi spulletjes. Leuk om te zien. Veel knutselplezier daar!

Groetjes, Marijke en Chantal

De Creakeet van Peet zei

wat een heerlijke freubelkamer hebben jullie zeg en zon heerlijk uitzicht naar buiten...fijne paasdagen en freubel ze..knuf peet

Babette zei

Wat hebben jullie een mooie hobbykamer zeg, lekker al die ruimte.
groetjes Babette

Ellen zei

Wauw meiden, ik ben jaloers op jullie prachtige knutselkamer en op de hoeveelheid spullen die jullie hebben! Helemaal geweldig.
Groetjes, Ellen

Cinderella zei

Hallo meiden,
Jullie hebben een super knutselkamer .
Leuk om het eens gezien te hebben waar julie al jullie leuke creaties meken
groetjes Cindy

Unknown zei

Lieve Charlotte en Lieke,

Wat onwijs leuk om nu eens te zien hoe jullie werkkamer eruit ziet.

Wat een geweldige ruimte en zo keurig opgeruimd.

Liefs Marjon

chrilvian zei

jeetje volgens mij is jullie kast net zo groot als mijn hobbiekamer
ben jaloers
ik moet altijd maar mijn bakken optillen en verschuiven om bij een ander bakje te komen...maar moet mijn kamer ook delen met mijn vriend voor alle kantoorwerk