Welkom

Welkom op deze blog van Zussenknutsel.

Wij zijn Charlotte en Lieke.
Lieke is 12 en Charlotte is 14 jaar oud.
Wij vinden het ontzettend leuk om creatief bezig te zijn, o.a. scrappen en stempelen.
Onze creaties zullen we je op deze blog laten zien.

Pak wat te drinken en kijk lekker rond, we zouden het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Veel plezier,

Liefs, Charlotte en Lieke

dinsdag 17 april 2012

Pink & vintage paper

Hoihoi Dame's
Wat minder geblogd afgelopen week maar ik heb niet stilgezeten.
Vandaag ga ik jullie een kaartje laten zien dat ik heb gemaakt voor Jenine die bijna jarig is.
Inmiddels moet het kaartje aangekomen zijn dus ik hoop dat dat ook gebeurd is.


Ik heb voor dit kaartje gebruikt:

Roze Designpapier van Papermania, dit papier is o.a. te koop bij Just a note
Van het andere designpapiertje weet ik het merk zo even niet meer.
Verder heb ik een afdrukje van Magnolia gebruikt en die ingekleurd met Aquarelpotloden
Verder nog een bloem gebruikt in dezelfde kleur als het designpapier, dit bloemetje heb ik op een beurs gekocht.
Verder nog een veiligheidsspeld ( aan de bloem)
en een roze vlinderbedeltje.

Ik ben benieuwd hoe jullie 'm vinden, gewoon eerlij kzeggen hoor!
-xx- Charlotte


12 opmerkingen:

Kizzy zei

Ik vind het weer een super leuk kaartje geworden Charlotte, mooi papier heb je gekozen, het bedeltje vind ik ook leuk aan de veiligheidsspeld.
Groetjes Kizzy

Daphne zei

Nou, ik had jullie al een beetje gemist hoor :-)
Mooie kaart en wat een leuk idee, zo met die veiligheids speld en dat bedeltje!!
Ga ik zeker onthouden.
Mooie kleuren heb je gebruikt

corryskaart zei

hoi meisjes
ook ik dacht van he waar zijn de meiden:-)) maar nuzie ik waar je druk mee bent geweest,natuurlijk met deze leuke en mooie kaart!!
groetjes van corry

Noriko zei

Wat een scahttig stempel heb je gebruikt.
De kleur komt denk ik iets anders over door de foto.
Maar dat mag de pret niet drukken.
Leuk hoor die veiligheidspeld met bedel.
Inderdaad een idee om te onthouden.
Zelf hou ik van vollere kaarten maar meningen verschillen.

Lieve groetjes Noriko
norikoskaarten.blogspot.com

Just me... zei

Wat hebben jullie een prachtige kaart gemaakt met het papier van Papermania ( ik ben trots op jullie)

Lieve groetjes van mij.

Wil zei

Ik vind het een leuke kaart hoor. De ontvanger zal er zeker blij mee geweest zijn :) Het idee met de speld en het bedeltje ga ik onthouden!

groetjes, Wil

Ellen zei

Ik vind het een hele leuke kaart! Mooi van kleur.
Groetjes, Ellen

Babette zei

Als ik heel eerlijk moet zijn ..... dan vind ik het een super leuk kaartje. Goed idee van die veiligheidsspeld.
Groetjes Babette

Marianne zei

Ziet er prima uit.
liefs, Marianne

maja zei

Heel erg leuk gedaan zeg.. vooral met die speld.. Met die bedel eraan helemaal goed!!

Lenie Hempen zei

Een leuk kaartje Dames.
Mooi van kleur.

Gr Leny Hempen

Angelique zei

Wat een leuk kaartje.
erg leuk gemaakt.

veel liefs Angelique