Welkom

Welkom op deze blog van Zussenknutsel.

Wij zijn Charlotte en Lieke.
Lieke is 12 en Charlotte is 14 jaar oud.
Wij vinden het ontzettend leuk om creatief bezig te zijn, o.a. scrappen en stempelen.
Onze creaties zullen we je op deze blog laten zien.

Pak wat te drinken en kijk lekker rond, we zouden het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Veel plezier,

Liefs, Charlotte en Lieke

woensdag 18 april 2012

Corry!

Hoi blogdinnetjes.
Vandaag een kaartje die ik heb gemaakt voor Corry.
Zij wordt in mei 60 jaar !



Ik heb voor dit kaartje het volgende gebruikt:

Achtergrond designpapier is van Marianne Design
Een stukje kraft
Een stempel die ik heb gekocht bij Ludiec
Een stansmal van Marianne Design uit de candy van Evi
Een bloemetje gekocht op'een beurs
Perlenpen Bronze
Bruin designpapier achter het afdrukje is van Marianne Design
Stempel van Penny Black ingekleurd met Aquarelpotloden

Ik ben benieuwd naar jullie reacties, altijd erg leuk o mte lezen, en gewoon eerlij kzijn, er valt nog zoveel te leren :D

Lieve groetjes Charlotte

11 opmerkingen:

Wil zei

Het is weer een leuk kaartje geworden Charlotte. Ik heb misschien een tip voor je. Maak een foto van de kaart als er voldoende licht op staat. Ik maakte deze fout ook en toen kwamen de kleuren heel anders uit.

groetjes, Wil

Lenie Hempen zei

Hoi Dames
Wat een schattig kaartje.
Echt een lieverdje.
Daar zal Corry heel blij mee zijn.

Gr Leny Hempen

Marijke zei

Wat een leuk kaartje voor Corrie is dit Charlotte! Lief afdrukje en een mooie swirl.

Groetjes, Marijke en Chantal

Noriko zei

Hoi hoi,

Hij ziet er leuk uit zo met de swirl en het stukje stempel op de achter grond.

Lieve groetjes Noriko
norikoskaarten.blogspot.com

Grietje Jansen zei

Gewoon eerlijk zijn zeg je.
Tja, eerlijk gezegd vind ik heb gewoon leuk.
Je hebt hem mooi rustig gehouden, met niet teveel details erop, maar net genoeg om mooi te zijn.
Vindt de stempel ook erg lief.

Grietje

Unknown zei

Hé Charlotte, dat heb je toch weer mooi gedaan zeg. Heerlijk kaartje! Groetjes, Frea

corryskaart zei

hoi charlotte
ja ik ben reuze blij met je prachtige kaart en op 5 mei gaan ze allemaal in de huiskamer hangen!
heel erg bedankt en groetjes van corry

GerJanne zei

Hoi Charlotte,

wat een lief kaartje voor Corry!!
Echt heel schattig dat stempeltje!

groetjes,

GerJanne

Nelleke zei

Hallo dames,

Deze is heel mooi geworden zeg.
Ik zie dat jullie steeds verschillende kaarten maken. Leuk!

groetjes,
Nelleke

Babette zei

Wat een prachtig kaartje hebben jullie voor haar gemaakt.
Groetjes Babette

angeleef zei

Hey!
Leuk zeg! Had zelfs nog niet bedacht dat je de swirl zo op je kaart kon leggen. Haha! Fijn om te weten dat mijn spulletjes een goede thuis hebben gevonden :) En het kaartje ziet er echt heel mooi uit!
Groetjes
**Evi**