Welkom

Welkom op deze blog van Zussenknutsel.

Wij zijn Charlotte en Lieke.
Lieke is 12 en Charlotte is 14 jaar oud.
Wij vinden het ontzettend leuk om creatief bezig te zijn, o.a. scrappen en stempelen.
Onze creaties zullen we je op deze blog laten zien.

Pak wat te drinken en kijk lekker rond, we zouden het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Veel plezier,

Liefs, Charlotte en Lieke

zaterdag 7 april 2012

Candy

Dit bericht blijft bovenaanstaan t/m 7 april.
Voor nieuwe berichten even verder scrollen.
______________
Hallo lieve bloggers!
Wij hebben leuk nieuws.
Wij mogen maandelijks een candy verloten gesponsored door Creapaleis.
________________


Deze candy bevat:
Papermania hartjesplakkertjes
Luxury cardlayers van Doodey
Achtergrondvellen Hobbyjournaal 77
Hobbyzine stempelspecial 2 ( de nieuwste ) incl. unieke Created with love clearstamp
Zwarte Rayher kraaltjes
Clearstamp randen van Don&Daisy (marianne design)
Spelbinders edgeabilities.
______________
Deze candy wordt gesponsored
door Creapaleis

Canisvlietstraat 17
4541 BE Sluiskil

Dankjewel!
______________
Wat moet je doen?

*word volger van ons blog
*zet de foto met link in je sidebar ( als je geen blog hebt hoeft dit niet )
*laat een reactie bij dit bericht achter

*ook hopen wij day de winnares dat ze als ze het pakketje heeft gekregen er iets over verteld op haar blog.
_________

Jullie krijgen de tijd t/m 6 April om mee te doen.
7 April maken we de winnaar bekend.

Dikke zoen van Charlotte & Lieke

63 opmerkingen:

Marjan zei

En meteen weer een nieuwe candy !!
Nieuwe ronden, nieuwe kansen.
Super hoor. En natuurlijk een hoeraatje voor de sponsor !

Groetjes, Marjan

Ellen zei

Ik doe weer mee, hoor! Super leuk dat jullie weer z'n mooie candy hebben.
Groetjes, Ellen

De Unieke Kaart zei

Hoi Charlotte & Lieke, wat weer een prachtige candy!!
Ik doe zeker weer mee, ik heb de candy op mijn blog staan en volger was ik al.
Groetjes Renate

Unknown zei

Lieve Charlotte en Lieke,

Natuurlijk doe ik mee met jullie Candy, nu kan ik misschien ook eens iets winnen.

Liefs en veel succes

Marjon

arjette zei

Bedankt voor jullie leuke reactie op mijn blog!!!! Wat een super gave candy!!! Doe graag mee, ik zal het in mijn sidebar zetten!

groetjes Arjette.

Marijke zei

Hallo meiden,

Alweer zo'n mooie candy!! Wij doen graag weer mee en zetten de candy op ons blog. Volger waren wij al.
Bedankt maar weer voor de kans.

Liefs, Marijke en Chantal

Grietje Jansen zei

Natuurlijk doe ik ook weer mee.
Ik zet de link weer op mijn blog, want de sitebar werkt bij mij helaas nog niet.

Grietje

GerJanne zei

Wat geweldig meiden! Dat jullie zijn uitgekozen voor een maandelijkse candy! Super. Ik ga gewoon weer meedoen, hoor!
GerJanne

jolanda zei

Wat leuk dat jullie een vaste sponsor hebben en iedere maand iets mogen verloten.
Natuurlijk doe ik weer graag mee.
Heb jullie candy al weer op mijn blog gezet.
Vind het erg knap dat jullie met z'n tweeen een blog hebben opgezet en sponsors krijgen en leuke creaties maken.
Ga zo door!

Ethel Leurs zei

Leuk meiden! Ik ga de candy op mijn blog zetten want ik doe graag mee.
Lieve groet,
Ethel

Unknown zei

Hoi Charlotte en Lieke, wat geweldig leuk dat jullie samen een blog hebben! Ik heb eens gekeken en jullie maken super leuke kaartjes. Zelf ben ik Juf en de kinderen in mijn klas zijn ook van jullie leeftijd (ik heb een groep 7). Ook ik heb een paar creatieve kinderen in mijn klas hoor! Ben meteen volger geworden van jullie. Komen jullie ook eens bij mij kijken, dat zou ik heel leuk vinden. Ik zal jullie candy op mijn blog plaatsen, hopelijk zien veel mensen dat en komen ze ook naar jullie blog. Groetjes, Frea

Crealett zei

Hoi Charlotte en Lieke, wat super dat jullie weer een candy verloten. Ik doe heel graag mee en heb deze candy ook weer op mijn blog geplaatst. En nu maar duimen he...ha... Ik zal ook in een berichtje verwijzen naar jullie blog en candy.

Lieve groetjes, Alette

Lenie zei

Hallo Charlotte en Lieke
Wat een ontzettende leuke candy weer en ik wil graag weer meedoen, heb de candy op mijn blog gezet.
Groetjes Lenie

Ani zei

Wow! Amazing candy! Thanks for the chance to win it! Ani

Anreda zei

Wauw wat een leuke candy hebben jullie weer. Super leuk !
Ik doe graag weer mee hoor...

Groetjes, Anreda

Aartje zei

Wat een gave candy weer deze keer. Wat ontzettend leuk dat Creapaleis jullie wil sponsorren.
Ik heb de candy op mijn blog gezet.
Groeten, Aartje

Maris zei

nou meiden dat is heel leuk nieuwes ik doe graag mee hoor en zet het op mijn blog xx

CreaSjouk zei

Wat leuk dat jullie weer een candy weggeven.
Ik doe weer mee hoor!
Liefs Sjoukje

jackelien zei

Ik ga het ook proberen wat een leuke candy dames.
groetjes jackelien

Sandra zei

Wauw zeg wat een gave candy!!!
Ik doe graag mee en ga jullie volgen en natuurlijk zet ik de candy ook op mijn blog!
Groetjes Sandra

Claudia zei

Hoi dames,

Ik heb jullie candy al in m'n sidebar staan, maar was vergeten een berichtje achter te laten! Dus bij deze haha

X Claudia

Johanna Visser zei

Wat gaaf dat jullie weer een candy gaan weggeven. De candy ziet er prachtig uit. Bedankt voor de kans.

Liefs Johanna

liesbeth zei

Hoi Charlotte & Lieke, leuk hoor alweer een nieuwe candy! Tuurlijk vind ik het ook leuk om mee te doen. En ik zie dat jullie al bijna bij de 100 volgers zijn. Meiden veel succes!
gr Liesbeth

corryskaart zei

hoi charlotte en lieke
doe graag mee met jullie candy dus ga het snel in mijn site-bar zetten!
groetjes van corry

Ellen zei

Leuk weer een candy... ik doe mee hoor.

Groetjes, Ellen

Daphne zei

Nou leuk joh, die Candy.
Ik doe graag mee.
En.......ik ben volger geworden, want ik vind dat jullie samen een HELE erge leuke blog hebben!!
Ga zo door, lieve groetjes, Daphne

leonenkarin.blogspot.com zei

Hoi Hoi!

Goed zeg!! Een sponsor gevonden: Goed gedaan :P Ik wil graag een poging wagen ;D

Even over de Knotsgekke kaartendagen: Helaas sta ik zelf niet op die beurs. Ik ben verhinderd. Jammer hoor want ik had Charlotte graag even gedag willen zeggen. Heel veel plezier daar en je zult je ogen uitkijken!!

Liefs, Karin

Crejabeja zei

Hoi,hoi,

Wat leuk zeg een candy, daar doe ik graag aan mee... Wens iedereen succes!!! Wat leuke site en ben volger geworden, ben reuze benieuwd wat jullie nog gaan maken...

Groet Crejabeja

cardsbyann zei

Hello Charlotte and Lieke! Looks like you girls have been busy with more beautiful projects! Thanks for the chance to win this new candy!
-Ann M
http://cardsbyann.wordpress.com/

De Creakeet van Peet zei

zeg dames wat hebben jullie een leuk en gezellig blog, via via ben ik hier beland en heb heerlijk rond geneust en...doe graag met jullie candy mee...knuf peet

monique langenberg zei

hoi zussen,
wat n geweldige candy verloten jullie weer!
n eigen werkend blogje heb ik nog niet echt maar wil toch graag n gokje wagen voor de candy.
wens jullie ook nog veel succes toe met de site.
groetjes monique

Bascuulcreatief zei

hoi Charlotte & Lieke

Jullie hebben een erg leuk blog
staan leuke dingen op ik waag graag een gokje voor jullie candy

carla
Bascuulcrea

anne zei

Ik waag graag een kansje , ben al volger van jullie leuke blog en jullie candy staat al te pronk in mijn siterbar gr Ank

Cindy zei

Wat tof dat jullie samen zo heerlijk creabea bezig zijn meiden! En echt leuk dat jullie een blog hebben en dan ook nog een Candy weg geven, ik doe zeker mee!
Liefs,

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem zei

heey Char
de vorge keer hep ik niet egt veel geluk gedad met de candy ik hoop dat ik deze keer iets meer geluk krijg!

Xjes Eveline

Rosalee zei

Je bent zo gul aan te bieden deze prachtige candy Charlotte & Lieke. Ik zou zo graag een kans te hebben. Ik heb gelinkt is naar mijn sidebar en ik ben een volgeling. Bedankt voor de kans
Hugs, Rosalee

Geri Urumova zei

Wow, how generous from you to offer this yummy candy! Thank you for the chance.
Hugs, Geri

Geri Urumova zei

Wow, how generous from you to offer such a yummy candy! Thanks for the chance.
Hugs, Geri

Lia zei

Tof zo'n candy, ik doe heel graag mee,
groetjes Lia

Adriana zei

Hallo Charlotte en Lieke, weer een prachtige candy!
Ik doe natuurlijk ook weer mee, ik heb de candy op mijn blog staan en volger was ik al.
Groetjes Adriana
http://cardsfromproudgranny.blogspot.com/

Ans S. zei

Wat een super leuke candy geven jullie weg, ik wil graag een kansje wagen, volger was ik al van jullie.

Groetjes Ans

Crea Astrid zei

Wat een prachtige Candy geven jullie weg. Lief van Creapaleis dat ze jullie willen sponseren. Wil graag een kansje wagen op deze prachtige prijs. Ga het op mijn blog plaatsen.

Groetjes Astrid.
http://creaastrid.blogspot.com/

Anoniem zei

Hoi dames,

Wat een leuke creaties maken jullie. Ik ben via via op jullie blog gekomen en ben gelijk volger geworden. Natuurlijk wil ik graag meedoen met deze super candy. Ik heb hem op mijn blog geplaatst.

Groetjes,
Nicole

carol zei

Hoi Zusjes

Leuke candy
al ik deze win ga ik er zeker een creatie van laten zien op mijn blog, is nog leuker als erover vertellen

groetjes Carol

Bhawana zei

Thats super candy. Thanksfor the chance. no idea if I am eligible for this or not. but just trying my luck.

Regena zei

Awesome candy !! so generous of u..thanks such much

Rosina zei

Hoi Charlotte & Lieke
Wat een stel creatieve meiden zijn jullie...en ook een mooi blog met hele leuke dingen erop..toppie hoor.
Bedankt dat jullie volger geworden zijn en met mijn candy meedoen.
Ook ik wil heel graag met jullie candy meedoen....
groetjes Rosina

Evy G zei

Wauw, dames! Jullie geven wel veel candy's weg de laatste tijd ;-)
En dan ook nog zo'n leuke spulletjes! Ik wil natuurlijk graag weer mijn kans wagen!

Groetjes, Evy

Kleine85 zei

Good morning,

what a great candy! I linked you in my sidebar and I became a follower.

Mandy greetings

Tanja

Babette zei

Hoi meiden, wat leuk dat jullie je hebben aangemeld op mijn blog. Ben ook even bij jullie wezen rond kijken en wat maken jullie mooie kaarten zeg. Heb me dan ook aangemeld en doe graag mee met jullie mooie candy.
Groetjes Babette

maja zei

Nou eens even kijken hoe dit werkt... Ik wil jullie graag volgen, dus doe dan ook maar gelijk mee aan deze candy.. Ik heb helaas geen blog.. Maar facebook waar ik jullie op zou kunnen zetten..

Groetjes
Maja

Geer vanne Smeed zei

super Candy waar ik graag een kansje op wil wagen
groetjes Mia

aukjev zei

Hallo Charlotte en Lieke, wat een leuk blog hebben jullie, en dan ook nog zo'n mooie candy weggeven...super hoor. Ik ben volger geworden en wil natuurlijk graag een kansje wagen. Ik heb zelf geen blog.Groetjes Aukje

Alice zei

hey meiden.
wat een leuke blog en wat een leuke candy daar wil ik wel aan mee doen.
groetjes alice

Zussenknutsel zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Tkat zei

hi there! i've a follower and i've added your candy to my blog sidebar. thanks for the chance :)

Liesbeth zei

Hoi Charlotte en Lieke, wat leuk dat jullie zo'n mooie candy mogen weggeven.
Volger ben ik al en ik ga de candy een mooi plekje geven op mijn blog.
gr. en succes verder met jullie creaties.
Liesbeth

Annette van Aarssen zei

Wat een ontzettend mooie Candy. Maar dat jullie als zussen samen dezelfde hobby hebben is eigenlijk nog mooier en heel bijzonder. Graag wil ik een kans maken op deze super Candy, zodat ik nog mooiere kaartjes kan maken. Vroeger stempelde ik veel en sinds kort ligt mijn uitdagingen bij scrapkaarten maken, dus wie weet.....
Groetjes Annette.

Heike's Creativeplace zei

Wow, what a wonderful Blogcandy. Thanks for the chance to win, i've linked you on my sidebar and i'm a follower.....

Hugs
Heike

esther zei

hoi meiden ik ben volger gewoorden van jullie
ik ken jullie vn www.denkaanme.nl ik heb nog geen blog maar die is wel in de maak zodra hij af is dan zal ik jullie linken
super de candy !

groetjes esther

Стю zei

I'm a follower and I'd like to join your candy!

Mieke zei

Hoi! Ik heb jullie blog gevonden via Google. Knap dat jullie op zo'n jonge leeftijd al zo'n prachtige werkjes kunnen maken, chapeau!
En whaw, wat een leuke candy! Hier waag ik ook graag mijn kansje voor. Ik ben volger en heb jullie candy in mijn sidebar gezet.
Groetjes, Mieke x