Welkom

Welkom op deze blog van Zussenknutsel.

Wij zijn Charlotte en Lieke.
Lieke is 12 en Charlotte is 14 jaar oud.
Wij vinden het ontzettend leuk om creatief bezig te zijn, o.a. scrappen en stempelen.
Onze creaties zullen we je op deze blog laten zien.

Pak wat te drinken en kijk lekker rond, we zouden het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Veel plezier,

Liefs, Charlotte en Lieke

zaterdag 7 april 2012

Andere stijl

Hallo Blogdinnen,
Vandaag wil ook ik jullie een kaartje laten zien dat ik gisteren gemaakt heb.
Dit is iets heel anders als wat ik normaal maak.

Ik heb hiervoor gebruikt:

Touw van Ludiec
Bronzen & groenen perlenpen van Viva
Kraft karton

Het volgende is te koop bij Hobby & Kaart:
Stempeltje Marianne Design
Al het Designpapier uit Partyfun van Marianne Design

Groet Charlotte

5 opmerkingen:

Margot zei

ik vind het een erg leuk kaartje!

maja zei

Superleuk geworden!!

Ellen zei

Mooi gelukt hoor! Hoe was mamma's verjaardag...heeft ze veel kaarten gekregen?

Fijne vakantie gewenst.

Liefs en groetjes, Ellen

Lenie zei

Wat een mooi kaartje is dit zeg.
Groeten Lenie

Kizzy zei

Weer een heel leuk kaartje!
Fijne Paasdagen!
Liefs Kizzy