Welkom

Welkom op deze blog van Zussenknutsel.

Wij zijn Charlotte en Lieke.
Lieke is 12 en Charlotte is 14 jaar oud.
Wij vinden het ontzettend leuk om creatief bezig te zijn, o.a. scrappen en stempelen.
Onze creaties zullen we je op deze blog laten zien.

Pak wat te drinken en kijk lekker rond, we zouden het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Veel plezier,

Liefs, Charlotte en Lieke

vrijdag 27 april 2012

Een opkikkerende opkikker ;)

Hoihoi!
Zoals jullie aan de titel al zien, het is een opkikkerkaartje geworden ;D


Ik heb hiervoor gebruikt:
Een afdrukje dat ik gekregen heb
Die heb ik ingekleurd met Aquarelpotloden
Designpapier uit voorraad.
en ik heb voor het eerst met eyelets gewerkt :d
Ik heb daarvoor een toolset gebruikt ( speciaal voor eyelts, hihi ) en een eyelethamertje, deze zijn te koop bij Hobby & kaart ) ( sommige dingen op ons blog dat wij zeggen dat ie bij haar te koop zijn staan niet op haar site, dan kun je haar gewoon mailen hoor :D )
En de eyelets zijn te koop bij Krea2day.


-xx- Charlotte

11 opmerkingen:

Lenie Hempen zei

Een leuk op kikkertje Dames
Heel mooi ingekleurd.
Heb een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen

Frouwke zei

mooi kaartje
grts
frouwke

Wilma zei

Wat een LEUK opkikkerkaartje is dit ☺☺☺.
En die eyelets zitten er STEVIG in.
Liefs Wilma

Wil zei

Leuk kaart weer hoor :) Mooie scrappapiertjes ook, past er helemaal bij zo.

groetjes, Wil

corryskaart zei

van dit leuke kaartje ga je gelijk al vrolijk kijken en voelen!
heel erg leuk!
groetjes van corry

Plony zei

Leuk hoor, zo'n opkikkertje. Wat fijn als je wanneer je het net even nodig hebt, zo'n mooie kaart op je mat vindt. TOP!
Lieve groetjes,Plony

GerJanne zei

Leuk kaartje zeg!!

groetjes, GerJanne

Marijke zei

Nou van dit kaartje kikker je wel op!! Heel vrolijk.

Groetjes, Marijke en Chantal

Noriko zei

Sommige mensen kunnen zo'n mooi opkikkertje echt wel gebruiken.
Hij is weer leuk geworden!!

Lieve groetjes Noriko
norikoskaarten.blogspot.com

Lenie zei

Wat een mooie kaartje.
Groeten Lenie

Nelleke zei

Hallo Charlotte,
Leuk idee die opkikker.
Ik ken zoiets, er zit dan ook nog een soepje bijin, dat soepje heet geloof ik ook opkikker.
Groetjes,
Nelleke