Welkom

Welkom op deze blog van Zussenknutsel.

Wij zijn Charlotte en Lieke.
Lieke is 12 en Charlotte is 14 jaar oud.
Wij vinden het ontzettend leuk om creatief bezig te zijn, o.a. scrappen en stempelen.
Onze creaties zullen we je op deze blog laten zien.

Pak wat te drinken en kijk lekker rond, we zouden het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Veel plezier,

Liefs, Charlotte en Lieke

woensdag 11 april 2012

Baby

Hallooo,
Vandaag een heel lief babykaartje voor jullie.



Ik heb hiervoor gebruikt:
Creatables van Marianne Design
Kleine kraft tag
Letterstempels uit de candy van Evi (action)
Touw van Ludiec
Designpapier van Marianne Design
Bedeltje "made with love" van Artasja
bloemen"knoopjes" van Hobby & kaart

Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Ennuh.... eerlijk zijn hoor.
daar kan ik het meest van leren :P

Dikke zoen van Charlotte

13 opmerkingen:

Noriko zei

Wat een snoeppie hoor meiden.
Wat is het een mooie tekst stans hé ik heb hem ook en vind hem super mooi.
Prachtig geheel in combi met de kinderwagen.

Lieve groetjes Noriko
norikoskaarten.blogspot.com

Anreda zei

Ik vind hem meer dan geweldig, ik vind hem FAN-TAS-TISCH !

Het is echt een lief kaartje, leuke kleuren en geweldige opbouw.

Je ziet echt een stijgende lijn bij jullie m.b.t. het kaarten maken. Leuk om te zien.

Ik zou (als ik jullie was) super trots zijn op de creatie...

Groetjes, Anreda

Ellen zei

Het is inderdaad een heel lief kaartje!
Groetjes, Ellen

Kizzy zei

Vind het ook een heel lief kaartje, mooi papîer heb je gebruikt.
Lieve groetjes Kizzy

corryskaart zei

hoi meiden
eerlijk zeggen?
vind deze echt een lieverd en prachtig met die kinderwagen!
groetjes van corry

angeleef zei

Eerlijk? Vind ik het al de beste creatie die je tot hier toe gemaakt hebt. Ziet er echt heel mooi uit en de papiertjes heb je ook mooi gecombineerd. Blijf verder gaan, het kan alleen maar beter worden!
Groetjes
**Evi**

jans zei

mooi gedaan zusjes ziet er heel mooi uit grt jans

Aartje zei

Prachtig resultaat. Jullie worden steeds beter!
Groeten, Aartje

arjette zei

Wat een lieffie zeg, heel mooi!!

gr. arjette.

maja zei

Supergaaf kaartje, deze is werkelijk helemaal tegek!!

Babette zei

Wat een prachtig baby kaartje, echt super.
Groetjes Babette

Lenie Hempen zei

Wat een schattig kaartje Meiden.
Echt een lieverdje.
Heb een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen

Angelique zei

Wat een schattig kaartje.
erg mooi gemaakt.

veel liefs Angelique