Welkom

Welkom op deze blog van Zussenknutsel.

Wij zijn Charlotte en Lieke.
Lieke is 12 en Charlotte is 14 jaar oud.
Wij vinden het ontzettend leuk om creatief bezig te zijn, o.a. scrappen en stempelen.
Onze creaties zullen we je op deze blog laten zien.

Pak wat te drinken en kijk lekker rond, we zouden het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Veel plezier,

Liefs, Charlotte en Lieke

zondag 12 februari 2012

Theemandje

Hallo bloggers!
Ik heb iets leuks gemaakt.

Namelijk een Theemandje



Ik heb hiervoor gebruikt:
Theemandje ( xenos )
Stukje stof (markt)
Superpons 4 in 1 ( Art Talent )
Voor de takjes een andere bloemenpons en die er gedeeltelijk achter geplakt (Art Talent)
Plakstrass ( Action)
Stukje behang (kun je gewoon halen bij praxis ofzo, van die proefstukjes)

ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
laat het me weten,

Knuf Charlotte


2 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een leuk idee, ik heb ook nog zón bakje, ga ik misschien ook wel pimpen.

Liefs Marjon

Aartje zei

Hallo meiden, zo wordt een saai theedoosje ineens leuk.
Mooi gedaan.
Groeten Aartje