Welkom

Welkom op deze blog van Zussenknutsel.

Wij zijn Charlotte en Lieke.
Lieke is 12 en Charlotte is 14 jaar oud.
Wij vinden het ontzettend leuk om creatief bezig te zijn, o.a. scrappen en stempelen.
Onze creaties zullen we je op deze blog laten zien.

Pak wat te drinken en kijk lekker rond, we zouden het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Veel plezier,

Liefs, Charlotte en Lieke

zondag 26 februari 2012

Verhuistag

Lieve bloggers.
Ik heb van de week nog een leuke tag gemaakt maar ik ben er niet aan toegekomen om hem op het blog te zetten & nu is het lekker rustig beneden met de visite.


Ik heb hiervoor gebruikt:
Een zelfgemaakt embosmalletje van een mal van Marianne Design ( ik zal hier later een workshopje van maken en op ons blog zetten )
Blending tool
Lintje
Zwarte inkt.
Stickertje hartelijk gefeliciteerd van Action.
En 2 hele leuke bedeltjes die ik vandaan heb bij Linn haar webwinkeltje.
Moet je eens een kijkje nemen.
Echt leuk.

Lieve groetjes van Charlotte

1 opmerking:

Jolara zei

erg leuk gedaan ! Liefs joyce