Welkom

Welkom op deze blog van Zussenknutsel.

Wij zijn Charlotte en Lieke.
Lieke is 12 en Charlotte is 14 jaar oud.
Wij vinden het ontzettend leuk om creatief bezig te zijn, o.a. scrappen en stempelen.
Onze creaties zullen we je op deze blog laten zien.

Pak wat te drinken en kijk lekker rond, we zouden het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Veel plezier,

Liefs, Charlotte en Lieke

zondag 26 februari 2012

Holland in huis.

Lieve bloggers.
Ik ken een hele leuke site.
Hun verkopen allemaal Hollandse stickers voor in huis.
Daar kunnen wij als scrappers waarschijnlijk niet zoveel mee.
Maar....  als je op hun site in de linkerbalk kijkt, zie je allemaal dingen staan.
Als je dan op Huis & tuin|sfeermakers klikt krijg je weer allemaal dingen te zien.
Dan klik je op Hollandse kastfolie.
Met een stansmachine kan je uit die folie snijden ( wel raad ik je aan om vanaf de bedrukte kant er in te snijden )!
Dat is superleuk voor op je creatie's of kaarten ( het is meteen gestickerd )
Je zult mischien denken dat het te duur is, maar het is een vel van 50x50 cm en er gaan echt heeeeeel wat stansjes uit & het geeft echt een supergaaf effect ( zeker met de hollandse mallen van Marianne Design )
Ik heb het zelf ook een het is echt leuk, ik zal er nog wel een x iets leuks mee maken.
Ik zou zeggen, bestel gewoon een vel en ervaar het zelf!
Ik vind het gewoon geweldig.

Dikke kus van Charlotte.

Geen opmerkingen: