Welkom

Welkom op deze blog van Zussenknutsel.

Wij zijn Charlotte en Lieke.
Lieke is 12 en Charlotte is 14 jaar oud.
Wij vinden het ontzettend leuk om creatief bezig te zijn, o.a. scrappen en stempelen.
Onze creaties zullen we je op deze blog laten zien.

Pak wat te drinken en kijk lekker rond, we zouden het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Veel plezier,

Liefs, Charlotte en Lieke

donderdag 9 februari 2012

Rupsje Nooitgenoeg

Hallo, aangezien het buiten erg koud is ( waar ik niet zo van houd )
ben ik lekker aan de freubel gegaan.
En dat was ook wel nodig want ik had een opdracht gekregen.
Eerder heb ik de uitnodigingen van Rupsje Nooitgenoeg laten zien.
Ik heb nou de opdracht gekregen om ook 10 theezakjes te maken met als thema Rupsje Nooitgenoeg.
Dit is het resultaat:


Ik vind ze leuk geworden.
Ik hoop dat Mees ( het jongetje die het feestje gaat geven )
de uitnodigen en de rest leuk vindt.

Groetjes Charlotte




2 opmerkingen:

Unknown zei

Lieve Charlotte en Lieke,

Het lukt nu wel, helemaal geweldig.
Ik zag nu het woordje reactie staan en dat is wat je nodig hebt.

Veel succes op jullie blog.

Liefs Marjon

Aartje zei

Wat leuk dat we nu ook een reactie achterkunnen laten. Ik vind de rupjes nooitgenoeg projecten van jullie super leuk geworden.
Groeten Aartje