Welkom

Welkom op deze blog van Zussenknutsel.

Wij zijn Charlotte en Lieke.
Lieke is 12 en Charlotte is 14 jaar oud.
Wij vinden het ontzettend leuk om creatief bezig te zijn, o.a. scrappen en stempelen.
Onze creaties zullen we je op deze blog laten zien.

Pak wat te drinken en kijk lekker rond, we zouden het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Veel plezier,

Liefs, Charlotte en Lieke

zaterdag 5 mei 2012

SUPERBELANGRIJK! LEZEN!

Hoihoi,
Wij willen jullie even vertellen dat binnenkort onze email Zussenknutsel@ziggo.nl niet meer zal werken.
Onze nieuwe email is Zussenknutsel@gmail.com
Wij willen jullie vragen vanaf nu niet meer naar Zussenknutsel@ziggo.nl te mailen maar naar Zussenknutsel@gmail.com
Graag even een reactie achterlaten als je dit bovenstaande stuk  hebt gelezen!
Bedankt voor het lezen!

Dan nu iets heeeeel leuks!
Daar staan ze dan, Charlotte's kaarten in een Albert Heijn filiaal tussen de Hallmark kaarten!

Ziet het er niet leuk uit?
Nu hopen dat ze ook in de Albert Heijn goed verkopen en dat ze mischien een nieuwe opdracht krijgt van het filiaal.


Groetjes Charlotte & Lieke

15 opmerkingen:

Marjan zei

Welke kaarten zijn van Charlotte in dat rek ????
Haha, grapje !! Die mooie natuurlijk !! Véééél mooier dan die 'saaie' Hallmark-kaarten.

Groetjes, Marjan

Cinderella zei

Super meiden succes met de verkoop

groetjes Cindy

Wietze zei

Wat zie dat er grappig uit zeg tussen die saaie kaartjes!
Super leuke kaarten staan er bij..
Jullie staan veranderd in mijn emailadres document!!
Bedankt voor het mededelen!!

Groetjes Wietze

leonenkarin.blogspot.com zei

Wat gaaf zeg om je kaarten zo in het schap te hebben staan! veel succes met de verkoop!!

Groetjes, Karin

Wil zei

Super om je eigen kaartjes daar te zien staan, tussen al die gewone kaarten :)

groetjes, Wil

Ellen zei

Wooow...dat is superleuk zeg!
In de mail vroeg je nog of ik ook een kaartenmolen had...ja ik heb er ook eentje gekregen.
Ik wens je een goede verkoop hoor en misschien volgen er meer opdrachten voor je.

Liefs, Ellen

Aartje zei

Hallo meiden, wat stoer zeg dat je gewoon bij de Appie in het schap staat. Ik mail nooit rechtreeks aan jullie maar altijd via het blog.
Groeten, Aartje

Susie Wusie zei

Super gaaf!!! Bij Appie in het schappie! Daar kan je zeker trots op zijn!

Groetjes Suus

Lenie Hempen zei

Wat geweldig leuk Charlotte lijkt me dat,als Je Je eigen kaarten in de winkel ziet staan.
Ik vind het helemaal top.
Ga zo lekker door.
Maak er wat leuks van.
Laat Je eigen kunnen en kannen zien.
Echt heel knap hoor.
Heb een fijne zondag.

Gr Leny Hempen

Unknown zei

Hoi hoi,

Wat onwijs super gaaf dat jullie kaarten daartussen hangen, geweldig.

Ik zal jullie email adres veranderen. heel verstandig dat jullie voor G mail hebben gekozen daar heb ik de minste problemen mee.

Liefs marjon

Ellen zei

Wauw, Charlotte's kaarten bij Albert Heijn! Wat ontzettend gaaf, zeg! Nu maar hopen dat jullie hier goed aan verdienen, want dan kunnen jullie weer allemaal nieuwe knutselspulletjes kopen ;)
Liefs, Ellen

anneke's creaties zei

woh wat geweldig om zo je kaarten te zien bij de appie hein,
daar mag je best trots op zijn,
ik wens jullie heel veel succes met de verkoop.

groetjes anneke

GerJanne zei

Hoi Charlotte,

hoe bestaat het!!!???
Werkt je moeder of vader bij AH? Mijn dochter wel, maar ze hebben mij nog geen contract aangeboden, hoor. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Super!

En ik heb het nu dus gelezen!
Groetjes en als ik weermail dan naar gmail.

GerJanne

maja zei

wauw wat gaaf zeg dat dit je overkomt!!

maja zei

wauw wat gaaf zeg dat dit je overkomt!!