Welkom

Welkom op deze blog van Zussenknutsel.

Wij zijn Charlotte en Lieke.
Lieke is 12 en Charlotte is 14 jaar oud.
Wij vinden het ontzettend leuk om creatief bezig te zijn, o.a. scrappen en stempelen.
Onze creaties zullen we je op deze blog laten zien.

Pak wat te drinken en kijk lekker rond, we zouden het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Veel plezier,

Liefs, Charlotte en Lieke

woensdag 30 mei 2012

Eerste ATC-tjes zijn een feit!

Hoihoi Bloggers.
Jahoor, mijn eerste ATC-tjes zijn een feit.
Hier mijn eerste serietje,
het is een serietje van 3.
Heb je intresse o mte ruilen mail dan even naar
Vermeld wel even duidelijk welke,
De 1e of 3e in het rijtje.
De middelste is niet te ruil,
die gaat in bij mijn verzamelinkje.






Ik heb hiervoor gebruikt:
verschillende kleuren linnen-karton
& de vlaggetjes-stans van Joy! Crafts.

Groetjes Charlotte


5 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi zussen
zou zo zeggen hangt de vlaggetjes maar uit:-)) een erg vrolijk geheel!
groetjes van corry

Marjan zei

Hoi Charlotte,

Leuke ATC's zeg !!
Ik heb een paar ATC's gemaakt, maar het is niet echt mijn ding.
Wat wel leuk is is dat je het stansje van Joycrafts hebt gebruikt waar mijn voorbeeldkaart op de verpakking staat !
Ben ik best trots op hihi.

Groetjes, Marjan

Unknown zei

Ze zien er leuk uit maar wat is een ATC'tje? (nog nooit van gehoord lol)
Ik vind die vlaggenlijntjes overigens wel geweldig!!

Groetjes, Priskilla

Babette zei

Heel leuk die vlaggetjes.
Groetjes Babette

Ellen zei

Wat een vrolijk geheel...leuk gedaan hoor.
Het is niet onbeschoft hoor om te vragen. Ik zal kijken of ik wat bij elkaar kan zoeken. Ik zag op je blog dat je al wat embossingfolders hebt. (die bedoelde ik ook) Ik heb er nog een paar die je niet hebt. Zal ik ze allemaal in het wit sturen?

Groetjes, Ellen