Welkom

Welkom op deze blog van Zussenknutsel.

Wij zijn Charlotte en Lieke.
Lieke is 12 en Charlotte is 14 jaar oud.
Wij vinden het ontzettend leuk om creatief bezig te zijn, o.a. scrappen en stempelen.
Onze creaties zullen we je op deze blog laten zien.

Pak wat te drinken en kijk lekker rond, we zouden het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Veel plezier,

Liefs, Charlotte en Lieke

dinsdag 8 mei 2012

"magnolia parkje" Niet zo tevreden.... :(

Hoihoi.
Nu een kaartje die ik zondag heb gemaakt waar ik niet helemaal tevreden over ben, maar zelf vind ik hem wel veel beter  als het kaartje van mijn blogbericht "Wachten...."
Het is een mini Magnolia parkje "enkele kaart geworden





"

Ik heb hiervoor gebruikt:
2 stempels van Magnolia , deze zijn o.a. te koop bij Miekelotte( dit zijn weer 2 van mijn nieuwe, zoals jullie zien zijn niet al mijn nieuwe stempels uit de nieuwe collectie, ennuh... die Tilda van mijn verjaardagskaartje had ik ook nieuw )
Tilda heb ik gemaskeerd met een hekje-stempel van Silvia & Pelle.
De boomstans is van Marianne Design
een vlinderponsje van Action
De stempels heb ik weer ingekleurd met AquamarkersIk hoor graag jullie mening over dit kaartje....
( de kleuren van de poppetjes zijn niet goed te zien
 op de foto helaas ;-( )
-xx- Charlotte


3 opmerkingen:

Babette zei

Niet et streng voor jezelf zijn hoor, het is een heel leuke kaart geworden.
Groetjes Babette

Lenie Hempen zei

Hoi Dames
Je moet de lat niet te hoog willen leggen hoor!!
Het is echt een leuk kaartje hoor.
Ik denk dat iedereen wel eens een kaartje heeft,die minder gevonden word.
Kijk uit naar Je nieuwe kaartje.

Gr leny Hempen

maja zei

Sorry maar ik vind hem wel Heeeeeel leuk en mooi geworden...

Groetjes Maja