Welkom

Welkom op deze blog van Zussenknutsel.

Wij zijn Charlotte en Lieke.
Lieke is 12 en Charlotte is 14 jaar oud.
Wij vinden het ontzettend leuk om creatief bezig te zijn, o.a. scrappen en stempelen.
Onze creaties zullen we je op deze blog laten zien.

Pak wat te drinken en kijk lekker rond, we zouden het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Veel plezier,

Liefs, Charlotte en Lieke

dinsdag 15 april 2014

Vintage, shabby and romantic


ER IS VANDAAG WAT MIS GEGAAN, DAAROM VANDAAG EEN KEERTJE LATER ALS NORMAAL. EXCUSES

Hoi lieve blogdinnen,

Vandaag laat ik jullie weer een kaartje zien.


ik vind de kleurencombinatie echt supermooi.
Dit kaartje heeft alles. Vintage, shabby en ook wel romantisch!

Het papier dat ik gebruikte is van Prima marketing, de Delight collectie.
Het plaatje van het meisje stanste ik uit, en ook de vlinder is gestanst. Beiden met een Spelbinders mal.


Verder heb ik nog een doily gebruitk en heb ik wat parels geplaatst op het lichaam van de vlinder.

Hoe vinden jullie dit kaartje geworden, houdt u van deze stijl of juist niet?

Liefs, Charlotte



3 opmerkingen:

Ingrid Reyners zei

Ik vind het een hele mooie kaart, ik hou wel van shabby chic, ook brocante vind ik erg mooi, terwijl mijn kaartjes bijna altijd CAS stijl zijn. Groetjes, Ingrid.

Unknown zei

Ik vind je kaartje prachtig, ik hou hier wel van!

Groetjes, Priskilla

corryskaart zei

zo dit ziet er supermooi uit en zeker in deze kleuren
groetjes corry