Welkom

Welkom op deze blog van Zussenknutsel.

Wij zijn Charlotte en Lieke.
Lieke is 12 en Charlotte is 14 jaar oud.
Wij vinden het ontzettend leuk om creatief bezig te zijn, o.a. scrappen en stempelen.
Onze creaties zullen we je op deze blog laten zien.

Pak wat te drinken en kijk lekker rond, we zouden het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Veel plezier,

Liefs, Charlotte en Lieke

dinsdag 29 april 2014

Pas op voor treinen!

Hoihoi,

Vandaag weer een kaartje voor jullie met de Industrial lijn van Studio Light.

Alles wat ik heb gebruikt is uit deze lijn. 
Deze lijn is ontzettend leuk om vintage mannenkaarten te maken.
De Industrial lijn heeft alles om een complete kaart te maken.
Namelijk papier, foto's, maar ook papieren extra's en 3d vellen.
Voor de mensen die niet willen of kunnen knippen hebben ze ook speciale stansvellen, hier is geen schaar voor nodig.


Ik ben erg blij met deze lijn. 
Zo kun je gemakkelijk wat mannenkaarten bij maken.

Wat vinden jullie van deze lijn? Ik hoor graag je eerlijke mening.

Liefs, Charlotte



1 opmerking:

Ingrid Reyners zei

Ik heb de vellen en de foto's ook, en het is erg mooi om er mannenkaarten mee te maken, lekker stoer van opzet, helemaal goed, en veel meer heb je niet nodig. Geslaagd zou ik zeggen! Groetjes Ingrid