Welkom

Welkom op deze blog van Zussenknutsel.

Wij zijn Charlotte en Lieke.
Lieke is 12 en Charlotte is 14 jaar oud.
Wij vinden het ontzettend leuk om creatief bezig te zijn, o.a. scrappen en stempelen.
Onze creaties zullen we je op deze blog laten zien.

Pak wat te drinken en kijk lekker rond, we zouden het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Veel plezier,

Liefs, Charlotte en Lieke

woensdag 13 juni 2012

DCL challenge #141

Hoihoi,
Wat gaat de tijd snel zeg,
alweer een aantal dagen nisk meer geplaatst.
Zeker tot de 23 zal er niks geplaatst worden o phet blog i.v.m. met het schoolkamp.
Daarna zal het ook erg rustig zijn i.v.m. de schoolmusical & daarna begint de vakantie!
Maar we komen z.s.m. terug met leuke creaties!
Dus ga jezelf alsjeblieft niet "ontvolgen"
Haha.

Ik zag bij Dutch card lovers een leuke challenge.
De opdracht was; gebruik een vintage plaatje.





Materiaalijst:

Designpapier van Marianne design
Een stans van Marianne Design
Verschillende stempels van Marianne Design
EEn vintageplaatje van Studio Light die  ik in een rondje heb uitgestanst met een Double Dies van Hobbyvoordeel.


Ik zelf vind het wel een leuk kaartje geworden.
Maar laat zeker jou mening horen!

Groetjes charlotte

16 opmerkingen:

Cinderella zei

Ik zal jullie blog gewoon volgen als jullie er wel weer zijn en veel plezier de komende tijd met alle leuke dingen in het verschiet

Liefs Cindy

corryskaart zei

hoi meisjes
nou volgen blijf ik zeker hoor:-))
een erg leuke kaart met die gestempelde tekst erachter geplaatst
groetjes van corry

Margo zei

Erg mooi Charlotte !
Liefs
Margo

Noriko zei

Tuurlijk blijven we volgen.
Ik kan ook geregeld niet bloggen door prive omstandigheden en daar zullen best meerdere bloggers last van hebben.
Ontvolgen zal ik zeker niet.
Wat een schattig kaartje is dit.
En dat plaatje "zo lief"
Mooi gedaan hoor.
Veel plezier met schoolkamp.

Lieve groetjes Noriko
norikoskaarten.blogspot.com

Stampidoe@gmail.com zei

Heel leuk geworden ,bedankt voor je deelname aan DCL

Groetjes Yvon

Unknown zei

Een heel mooi kaartje hoor!! Heel veel plezier op schoolkamp en succes met de musical :).

Groetjes, Priskilla

Marjan zei

Leuke kaart Charlotte !
Veel plezier met het kamp, de musical én je vakantie.

Groetjes, Marjan

Ellen zei

Wat een leuke vintagekaart heb je gemaakt! Tof hoor! Veel plezier met alle leuke dingen die komen gaan: kamp, musical en... vakantie! Uiteraard blijf ik jullie volgen :)
Groetjes, Ellen

Cornelie zei

Schattig geboortekaartje! dankjewel voor het meedoen bij DCL!
Groetjes Cornelie

Margot zei

superlief kaartje! bedankt voor het meedoen met de DCL!

anja curvers zei

Een heel erg lief kaartje hoor. Bedankt voor je deelname aan DCL.

Lenie Hempen zei

Wat een leuk kaartje Charlotte.
Echt geweldig.
Ik blijf Jullie zeker volgen hoor.
Zo makkelijk kom Je niet van me af.
Ik wens Je heel veel plezier met de leuke dingen in het verschiet.

Gr Leny Hempen

martjesknutselhoek zei

heej charlotte

wat een leuke kaart.
en wat zit er een schattig plaatje op.

groetjes martha en margret

Plony zei

Wat een lief kaartje, heel mooi gemaakt. Wij gaan heus niet weg hoor meis, we wachten geduldig af tot er hier weer iets te beleven valt, geniet maar lekker van alle bezigheden.
Fijne dag en liefs, Plony

Rosalien Zwackhalen zei

Mooi gedaan Charlotte. :)) Heel lief plaatje ook.
Bedankt voor het meedoen emt de DCL.

Groetjes Rosalien

GerJanne zei

Hoi Charlotte,

wat een leuke kaart heb je weer gemaakt zeg! Leuk plaatje en de sketch die je hebt gemaakt is erg leuk.
Veel plezier met het kamp en de musical....spannend allemaal. Ik had tot 1 januari groep 8 en toen kreeg ik een andere baan. Nu heeft de klas mij uitgenodigd om samen met hen en de meesters en juffen te gaan eten en dan de musical te zien. Is dat niet aardig?? Ik heb er ook heel veel zin.
Geniet van deze bijzondere laatste weken op de basisschool!

Groetjes,
GerJanne