Welkom

Welkom op deze blog van Zussenknutsel.

Wij zijn Charlotte en Lieke.
Lieke is 12 en Charlotte is 14 jaar oud.
Wij vinden het ontzettend leuk om creatief bezig te zijn, o.a. scrappen en stempelen.
Onze creaties zullen we je op deze blog laten zien.

Pak wat te drinken en kijk lekker rond, we zouden het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Veel plezier,

Liefs, Charlotte en Lieke

vrijdag 29 juni 2012

CANDY

Hoihoi.
Weer een uitslag & nieuwe candy!!
Spannend.....
_________________

Eerst maken we winnaar bekend...
Wie o wie zou dat zijn??
We hebben het voor de eerste x via random.org gedaan,
Wat werkt dat fijn?
Hij trekt gewoon een getal, dan hoef je alleen nog te kijken of ze aan de voorwaarden voldoet.
En dat doet ze!

De winnares is...............

En dat is PRISKILLA!!!
Van *dit* blog.

GEFELICITEERD!!

Zou je een mailtje willen sturen naar zussenknutsel@gmail.com ,
Dan komt de prijs z.s.m. naar je toe.
____________________________________________

Dan nu de nieuwe candy!
Hij is leuk, maar je moet er wel een stansmachine voor hebben, je mag natuurlijk ook altijd meedoen voor een ander.
Als je maar aan de voorwaarden voldoet!



_________
Deze candy wordt gesponsored
door Creapaleis

Canisvlietstraat 17
4541 BE Sluiskil

Dankjewel!
_______________________
Wat moet je doen?

*word volger van ons blog
*zet de foto met link in je sidebar ( als je geen blog hebt hoeft dit niet )
*laat een reactie bij dit bericht achter

*ook verwachten wij van de winnares dat ze als ze de prijs heeft gekregen er iets over verteld op haar blog.

_________
Jullie krijgen i.v.m. met een hoop dingen
de tijd t/m 29 JUNI om mee te doen.
30 JUNI hopen wij we winnares bekend te maken.

Hugs, Charlotte & Lieke

29 opmerkingen:

leonenkarin.blogspot.com zei

Hoi hoi! Het gaat goed he met jullie blog; leuk om te zien hoe jullie er mee bezig zijn. Een mooie mal is altijd goed te gebruiken en daarom wil ik graag meedoen met jullie candy ;D
Groetjes, Karin

Anreda zei

Hoi meiden,
Wat leuk om te zien hoe jullie letterlijk "groeien" in jullie blog en creaties.
Ben dol op mallen en wil dus héééééééééél graag meedoen !
Bedankt weer voor deze kans.
Liefs, Anreda

anneke's creaties zei

wat een mooie candy is dit weer
en natuurlijk priskilla gefeliciteerd met je gewonnen prijs
ik ga deze candy weer op mijn blog zetten

groetjes anneke

Unknown zei

Hoi, ik doe graag mee met de candy!

Groetjes Sandra

Marjan zei

Dit is weer een hele leuke candy meiden !!
Ik doe graag weer mee.

Groetjes, Marjan

Renate zei

Goh, wat een leuke, nieuwe candy!! Daar doe ik graag aan mee.
Ik wil de winaar van de vorige candy van harte feliciteren.

Groetjes, Renate

Wil zei

Allereerst Priskilla gefeliciteerd met die leuke stempel.
Die nieuwe candy van jullie is ook weer super zeg! Ik zou graag mee willen doen.

groetjes, Wil

Crejabeja zei

Leuke candy, dus ik waag een gokje en doe mee!!! Wens iedereen succes toe.

Groet Crejabeja

Crealett zei

Hoi Charlotte en Lieke, wat weer een superleuke Candy. Ik doe dan ook graag weer mee. Bedankt voor de kans.

Lieve groetjes, Alette

jolanda zei

Wat mogen jullie weer een mooie candy weggeven.
Doe graag mee.

martjesknutselhoek zei

heej meiden.

wat hebben jullie weer een leuke candy.
ook deze keer willen wij weer een gokje wagen.

groetjes Martha en Margret

Jolanda zei

Ik doe graag mee met de candy. Van stansmallen kun je nooit genoeg hebben

Daphne zei

Helemaal leuk weer, ik doe weer graag mee.
Succes enne....ik plaats de foto op mijn blog!
Groetjes, Daphne

GerJanne zei

Hoi meiden, ik doe weer mee, hoor!!
Hoe jullie het allemaal voor elkaar krijgen, weet ik niet, maar geweldig dat jullie van alles weg mogen geven!

GerJanne

Anniek zei

ik doe graag met deze candy mee.
groetjes Anniek

Annette van Aarssen zei

Helemaal super, deze mal.
En omdat ik nog niet zoveel mallen heb doe ik heel graag mee.
Priskilla, gefeliciteerd met je prijs en veel plezier ermee.
Lieve groetjes Annette.

Charlotte zei

Proficiat aan de winnaar!
Ik waag graag mijn kans voor de nieuwe candy! Ik heb nog maar net mijn cuttlebug, dus nieuwe spulletjes komen steeds van pas :)
G.
Charlotte

carol zei

Hoi Zusjes

Wat een leuke candy
En wie heeft er nu nog geen stansmachine als echt freubelmiep
Ik wel, dus ik waag graag de gok

groetjes Carol

Lenie zei

Wat een mooie candy en ik wil graag een kansje wagen.
Groten Lenie

Aartje zei

Het blijft maar feest op jullie blog, alweer zo'n hele mooie candy. Ik doe graag weer mee.
Wil je het creapaleis bedanken voor steeds weer zulke mooie spullen.
Groeten, Aartje

Ellen zei

Wat een mooie candy! Ik doe weer een keertje mee.
Groetjes, Ellen

Babette zei

Wat hebben jullie weer een mooi candy. Ik doe dan ook graag mee.
groetjes Babette

Liesbeth zei

Wat een gave candy weer, hij heeft weer een mooi plekje hoor.
gr. Liesbeth

Eveliene zei

Wooowwwwwww wat een gave candy weer
Daar wil ik zeer zeker een gokje voor wagen .
Thankx creapaleis en zussenknutsel voor deze geweldige kans


groetjes eveliene

Engelchen zei

Hoihoi, wat een leuke candy.

Mag ik ook mee doen :)
Groetjes Geesje

Glenda de Heide zei

Ik wil ook graag mee doen.

Veel liefs Glenda

Regena zei

Super candy!! thats so generous of u..thanks for sharing..hugs Regena

Rosalee zei

Je bent zo gul aan te bieden dit prachtige snoep Charlotte en Lieke. Ik zou zo graag een kans te hebben. Ik heb gelinkt is naar mijn sidebar en ik ben een volgeling. Bedankt voor de kans
Hugs, Rosalee

Nelleke zei

Ha dames,
Wat doen jullie mooie dingen zeg. Ik doe weer graag mee.
Groetjes,
Nelleke