Welkom

Welkom op deze blog van Zussenknutsel.

Wij zijn Charlotte en Lieke.
Lieke is 12 en Charlotte is 14 jaar oud.
Wij vinden het ontzettend leuk om creatief bezig te zijn, o.a. scrappen en stempelen.
Onze creaties zullen we je op deze blog laten zien.

Pak wat te drinken en kijk lekker rond, we zouden het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Veel plezier,

Liefs, Charlotte en Lieke

dinsdag 26 augustus 2014

Owls


Lieve blogdinnen,

Vandaag wil ik jullie graag weer een kaartje laten zien.
Dit keer heb ik een heel bijzonder kaartje voor jullie, namelijk de simpelste die ik ooit maakte!


De basis is een dubbele, witte kaart van 13,5 x 13,5 cm
Hierop heb ik een stuk designpapier geplakt van 13 x 13 cm.

Ik heb hiervoor designpapier met uiltjes gebruikt uit een paper block van Eline's huis.
Het blokje dat ik gebruikte heet Happy & Bright.

Wat vinden jullie van het papier dat ik gebruikte? Wij vinden het ontzettend vrolijk met die uiltjes!

Liefs, Charlotte



2 opmerkingen:

Theresia zei

Net jullie bloggevonden. Jullie makken heel leuke en mooie kaarten! Ik word volger.
Groetjes, Trees

Jantine zei

Lekker vrolijk, dit papier heeft verder ook eigenlijk niets nodig :-)
Leuk kaartje!
Groetjes
Jantine