Welkom

Welkom op deze blog van Zussenknutsel.

Wij zijn Charlotte en Lieke.
Lieke is 12 en Charlotte is 14 jaar oud.
Wij vinden het ontzettend leuk om creatief bezig te zijn, o.a. scrappen en stempelen.
Onze creaties zullen we je op deze blog laten zien.

Pak wat te drinken en kijk lekker rond, we zouden het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Veel plezier,

Liefs, Charlotte en Lieke

dinsdag 17 juni 2014

White christmas

Lieve blogdinnetjes,


Het is nu zomer, maar ik heb toch echt een kerstkaartje voor jullie.
Ik heb een rozige kerstkaart voor jullie, niet traditioneel dus.



Ik heb een oudere lijn van Pion design gebruikt, ik vind dit echt prachtig papier!

Verder heb ik een klein stempeltje gebruikt en kleine parelhartjes.
Ook wilde ik heel graag vlindertjes, dus heb ik een vintage flourish stans van Joy! crafts gebruikt.


Hoeveel kerstkaarten moeten jullie aan het einde van het jaar hebben?

Liefs, Charlotte







Geen opmerkingen: