Welkom

Welkom op deze blog van Zussenknutsel.

Wij zijn Charlotte en Lieke.
Lieke is 12 en Charlotte is 14 jaar oud.
Wij vinden het ontzettend leuk om creatief bezig te zijn, o.a. scrappen en stempelen.
Onze creaties zullen we je op deze blog laten zien.

Pak wat te drinken en kijk lekker rond, we zouden het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Veel plezier,

Liefs, Charlotte en Lieke

zondag 16 februari 2014

Jarig



Lieve Blogvriendinnen,

Zoals elk jaar, ben ik een keer per jaar jarig haha.
28 februari word ik alweer 14, en dit wil ik graag vieren met jullie!





Ik vind het altijd ontzettend leuk om post te krijgen, een feestje in de brievenbus.
Daarom wil ik jullie graag vragen, of jullie mij een kaart ( of een tag, iets gehaakt of iets anders leuks handgemaakt ) willen sturen voor mijn verjaardag. Dit zou ik ontzettend leuk vinden.

Ons adres kunnen jullie opvragen door een mailtje te sturen naar Zussenknutsel@gmail.com
 Je mag vanaf nu je kaart al sturen.

Na mijn verjaardag, 28 februari , zal ik wat prijsjes verloten.
bij elke 6 kaarten maak ik 1 iemand blij met een verrassing. Zorg dus dat je kaart 28 februari of eerder aankomt.

Ik hoop dat jullie mijn verjaardag een stukje leuker willen maken, en ik wil jullie bedanken dat jullie zulke liever volgers zijn!

Liefs, Charlotte

6 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi charlotte
nou erg leuk en ga je zeker een kaartje sturen!
groetjes corry

jackelien zei

Hoi Charlotte
Je candy staat in mijn sidebar.
En je kaart is onderweg.
Ik hoop dat je veel verjaardagspost krijgt.
Groetjes Jackelien
www.jackeliendesign.blogspot.com

Unknown zei

Charlotte, en zus van harte gefeliciteerd al vast. Kom graag in aanmerking.

Unknown zei

Hallo Charlotte
Van harte gefeliciteerd wens je een hele fijne dag met heel veel vrienden en Familie
Lieve gr Esther

Hellen zei

Wat een leuke actie zeg!!!
Ik ga je mailen hoor

GerJanne zei

Als je niet verhuisd bent heb ik je adres nog....dus dan ik natuurlijk weer mee!
Groetjes,
GerJanne