Welkom

Welkom op deze blog van Zussenknutsel.

Wij zijn Charlotte en Lieke.
Lieke is 12 en Charlotte is 14 jaar oud.
Wij vinden het ontzettend leuk om creatief bezig te zijn, o.a. scrappen en stempelen.
Onze creaties zullen we je op deze blog laten zien.

Pak wat te drinken en kijk lekker rond, we zouden het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Veel plezier,

Liefs, Charlotte en Lieke

zondag 9 september 2012

Marktplaats! heeeeeeeel veel!

Hallo,
I.v.m. school heb ik heel weinig tijd om te freubelen.
Als ik dan eens tijd heb, dan wil ik ook echt maken wat i khet liefste maak, en dat is heet meest vintage.
Daarom doe ik heeeeeeel veel weg.
Dan kan ik die centjes gebruiken om wat meer bruikbare dingetjes te kopen voor vintage-creaties.
Mischien zit er iets voor je tussen?
Mocht je iets echt te duur vinden, bied er dan gewoon onder.
Je weet maar nooit......
Inmiddels 52 advertenties...
Maar er komt morgen waarschijnlijk nog meer bij.

Groetjes Charlotte

Geen opmerkingen: