Welkom

Welkom op deze blog van Zussenknutsel.

Wij zijn Charlotte en Lieke.
Lieke is 12 en Charlotte is 14 jaar oud.
Wij vinden het ontzettend leuk om creatief bezig te zijn, o.a. scrappen en stempelen.
Onze creaties zullen we je op deze blog laten zien.

Pak wat te drinken en kijk lekker rond, we zouden het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Veel plezier,

Liefs, Charlotte en Lieke

donderdag 19 januari 2012

Geld-envelopje.

Hallo Bloggers.
Aangezien ik vrijdag een fuif heb moest ik nog even aan de knutsel.
Ik heb een geld-envelopje gemaakt.


Ik heb hiervoor gebruikt:
Embossingfolder hartelijk gefeliciteerd.
Design papier is uit blok 12 bloemenkarton van Studio Light.
Lintje is van de Wibra.
Ik heb de kleinste Double Dies van Hobbyvoordeel gebruikt & de knoopjes zijn van Boekenvoordeel.

Groetjes Charlotte, Zussenknutsel



Geen opmerkingen: